Sedekah di Bulan Ramadhan

Assalamualaikum & Salam Satu Malaysia


"Sedekah yang paling utama adalah sedekah pada Ramadan."

(hadis diriwayat at-Tirmidzi)

-Bersedekahlah Selagi Masih Mampu-


Jangan lupa “Senyum itu pun Sedekah”, Ceriakan Diri di Bulan Ramadhan”

7 comments:

Tukang Karut said...

:)

Nurnajwa said...

:)

*hehehe*

fa-in said...

betul, sy :)

ada pak cik penah ckp, time bulan puasa mcm ni lah, ramai yg sedekah duit, pakaian dll d rumah anak yatim.
kdg2 sampai terbazir brg2 tu tak diguna sayang nye kecuali duit.
tp time bulan2 biasa, tak pulak buat camtu. itu lah.

hehe terpanjang :)

Muhammad Burn said...

:-)

Aisyah Aina said...

kalau tak mampu nak sedekah duit senyum pon dah cukup kan ^___^

khaifaiz said...

:-)

itu je yg termampu... ngeh ngeh ngeh

Far8 budak baik said...

kan kannn..byk2 kan lah
bersedekahhh..
aku sendiri pun belum
buat lagi..haha
=)..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...