Suasana Baru Saya

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Ramadhan tahun ni rasa lain sangat… Rasa berpuasa di dalam suasana yang baru.

Erti pada SUASANA BARU


berpuasa dalam suasana kerja yang betul-betul kerja

(bcoz this is my first real job)

Walaupun dikelilingi student non-muslim yang meneguk pelbagai warna air di dalam library ni, tapi alhamdulillah iman saya masih teguh


Berpuasa bersama-sama housemate baru

Alhamdulillah dapat teman serumah yang satu kepala, dan yang paling penting dapat sama-sama bertarawih walaupun penat bekerja,sekurang-kurangnya bersemangat sikitkan dari pergi sorang-sorang


Insyallah tahun terakhir berpuasa sebagai tunangan orang

Walaupun masing-masing ada kekurangan diri, tapi jauh di sudut hati saya bersyukur sangat-sangat dipertemukan, sejuk hati tengok dia berpakaian baju melayu, insyallah tahun depan kami berpuasa & beraya bersama

9 comments:

sifu im said...

bagus2..teguhkan imanmu..salam ramadhan

Muhammad Burn said...

sntiasa doakan yg terbaik utk kwn2 sy... :-)

dill said...

aja keje kat library mane?

bestnye aja nak kawen.hehe

dill.

Aisyah Aina said...

hehe...kena sabar je la bila dikelilingi non muslim ni kan..

Ct Aja said...

@sifu im

insyallah sifu...

Ct Aja said...

@Muhammad Burn

mekasih en burn...sy pun doakan yg terbaik utk semua

Ct Aja said...

@dill

Kat private college Dill, insyallah doakan sy yek..

Ct Aja said...

@Aisyah Aina

hi3, tak pe....sabar...

Nurnajwa said...

Cayalahhhhh ;D

Wahhh, next year dh boleh puasa raya berdua. Hikhikhik.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...