Sedang Menghitung Hari

Assalamualaikum & Salam 1 Malaysia

Lambatnya masa berlalu…..Da takde mood nak kerja, fikiran dah kat kampung.Sedang membilang hari untuk pulang ke kampung..

Hari ni RABU = BELUM

Esok KHAMIS = BELUM

Pastu JUMAAT = BELUM

Pastu SABTU = PON BELUM

Pastu AHAD = MASIH BELUM

Pastu ISNIN = √ YES BARU BALIK!!!!

Nampak tu masih jauh perjalanan…semuanya gara-gara amek tiket lambat,huhuhuhuhu, woooooooo tak sabar nak BALIK KAMPUNG!!!!!

35 comments:

nik rosmawati said...

la lamanya nak tunggu isnin tu :)
tak sabar nak ct kan.best nya ct lama :)

aimi adilah said...

lmbt ny akk blk.. cina akk... sabr ye kak :)

cik pha said...

aku dapat rasakan ketidak sabaran terhadap entry ini untuk kau pulang hahhaha sabarlaaa

Ct Aja said...

@nik rosmawati

tak sabar sgt2..hi3

Ct Aja said...

@aimi adilah

sedang menenangkan diri...hi3

Ct Aja said...

@cik pha

hahahhaha, rase nak balik tak nak dtg KL lagi..

Miss A said...

slmt berhari raye! :)

muhamad hanif said...

takpa,

biarlah lmbat asalkan boleh raya jugak..



HAHAHAHAHAHAHHAA

H.J said...

haha..takpo la..asal lambat tapi selamat

KERTAS A4 BLOG said...

waaa best best... balik kampong ho ho ho balik kampong ahhhahaha!

BudaKamponGugup said...

lewatnya balik?? huhuhuu... kesian-kesian.. i baru balik dari kg u..ada kerja kat sana..best dapat makan nasik dagang yg sedappp banggattt...hohoho

Ct Aja said...

@Miss A

selamat gak..belom raya lagi ni xbalik kg lg...hi3

Ct Aja said...

@muhamad hanif

bia lmbat asal selamat..hi3

Ct Aja said...

@H.J

ini pom pepatah baru..huhuhu, bia cepat asal selamat...

Ct Aja said...

@KERTAS A4 BLOG


da balik ke, waaaaaaa saya jelos!!

Ct Aja said...

@BudaKamponGugup

bestnye, tak sempat berbuka dgn family pon puasa ni...huhuhu, sadish..

Aisyah Aina said...

hehe...kesian je....tak sabar2 ni :D

fa-in said...

selamat pulang ke kampung,bawak2 bersabar la ye :)

Fadzli Amir said...

Kalu balik ari isnin, dah jem dah kat KB tu...hehehe..lama tak pi sana....teringat lagi beli juadah kat stadium....berwarna-warni kuih dia...hehehe

Si Nuansa Eyqin said...

sabar.kalau ditunggu memang makin lama rasa. janji dapat balik kan? :)

Ct Aja said...

@Aisyah Aina

tak sabar nak raya..hi3

Ct Aja said...

@fa-in

selamat berhari raya..hi3

Ct Aja said...

@Fadzli Amir

itula. da la bus pg, tak tau boleh sampai kul bape...

Ct Aja said...

@Si Nuansa Eyqin

hi3, harap2 pon begitula hendaknye..

Tukang Karut said...

isnin? ermmm... tinggal sesorang dekat KL ni yea... huhu...

syrupmasin said...

seksa oo nk menunggu :D

sifu im said...

wah lmbtnya..ittew dh cuti ai ni

Ct Aja said...

@Tukang Karut

hahaha.. bukan tnggal jerk, siap kene drive train sndiri...kikiki

Ct Aja said...

@syrupmasin

Memang seksa ooooooooooooooo...

Ct Aja said...

@sifu im

ceh tak aci!!!!

zati embong said...

xpe aja,semntara 2 da bleh prepare apa yg patut.nnt bleh bawak balik kg je.

betul2 jalan malam raya 2.

delarocha said...

lain kali beli sebelum pose.. huhu

syrupmasin said...

ooooo..smbil seksa makan la laksa..eh puase kan..lupe :D

muhamad hanif said...

selamat hari raya ? selamat jugak kan ?



AHHAHAHAHA

ade2mama said...

semangat ko yew huhuhu..aja
aku da blik da huhuhubest kt umah da huhu
sje bg ko jeles:P

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...