Udang Pedas Petai

Assalamualaikum & Salam Satu Malaysia

Wah dah lama rasanya nak makan Udang Pedas Petai, dari sebelum puasa, tapi petainya susah betul nak dapat, kalau ada pun mahal dan tak dapat beli dalam kuantiti yang sedikit. Nasib baik la kakak balik kampong minggu lepas, Bonda macam tau-tau je anak dia mengidam petai, hi3, terus dikirimnya


Alhamdulillah tercapai gak hari ni, tapi sedih sebab berbuka sorang-sorang hari ni sebab semua housemate balik, hi3x..


SELAMAT BERBUKA



MENU HARI INI

14 comments:

dill said...

hihi. aja, semalam saye makan udang sambal petai :)

selamat berbuka aja!

dill.

Aisyah Aina said...

baru lepas makan udang sambal tapi petai tak ada :D

Muhammad Burn said...

oh nooo... dont like petaiii

Ct Aja said...

@dill

Ala tak aci Dil makan dlu...hi3

Ct Aja said...

@Aisyah Aina

Taruk petai sedap...hi3

Ct Aja said...

@Muhammad Burn

sedap en burn....hi3

Tukang Karut said...

erkkk... sendawa gulai udang... hoho...

fawzeah zea said...

sedappp....zea xdpt msak tuk brbuka puasa huhuhuh

H.J said...

meh nk temankan..siye owh make sore..aha

Ct Aja said...

@Tukang Karut

wooo udang saya kecik jerk..hi3

Ct Aja said...

@fawzeah zea

meh makan kt sini..ki3

Ct Aja said...

@H.J

wop ahh, abis doh la..hahhahaaa

nik rosmawati said...

sedapnya menu berbuka tu :)

Nurnajwa said...

Fufufufu, sedapnyaaaa T^T

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...