Alamak silap masuk rumah orang..

Assalamualaikum & Salam Satu Malaysia

Pernah tak kalian tersilap masuk rumah orang lain??? Saya ni cuai sikit, so benda nak kata selalu pun tak jugak, tapi lebih la dari sekali..hi3..Kalau zaman belajar dulu selalu gak silap masuk bilik orang, tapi takpela sekurang-kurangnya memang semua perempuan. Ingatkan time belajar jerk, tak sangka bila dah kerja still buat kesilapan yang sama.


Peristiwa ni terjadi sewaktu balik dari kerja, malam. Ntah nape tersilap blok la naiknya, sampai muka pintu, bagi salam terus masuk, tiba-tiba terpaku kat muka pintu, ada seorang lelaki berseluar pendek tidak berbaju sedang meniarap sambil main laptop, kami saling berpandangan seketika. Pastu orang tu terus bangun.. terkejut agaknya, saya pun apa lagi, lari la….hahahahaha… ermmm camnila, belum tua lagi da nyanyok…

20 comments:

Tukang Karut said...

isk... nasib baik tak kena terkam...

dill said...

uih. kantoi! kalau terserempak kat mane2, die cam tak muka agak2nye?

dill.

Aisyah Aina said...

haha..malu2...tak pernah lagi jadi macam tu....

Ct Aja said...

@Tukang Karut

hahahaha, mintak jauh...

Ct Aja said...

@dill

ntahla Dill, yang pasti saya da tak ingat muka dia...hi3

Ct Aja said...

@Aisyah Aina

hahahhaa... jgn tiru macam akak...

sifu im said...

oh bahayanya masuk umah laki..seb baik laki tu masih berurat benang..hoho

nik rosmawati said...

isk..bahaya kot tersilap msk umah lelaki.lain kali hati2 yea dear..hehe

Ct Aja said...

@sifu im

Hahahha, kalau tak saya dlu yg pengsan...

Ct Aja said...

@nik rosmawati

hi3, macam ni la kalu dah tua.. nyanyok...

Adzriel @ Liza AB said...

wooo...bahaya tu aja..

Nurnajwa said...

Ahahaha, slh msok rumah org laki ><

Nsib smpat larikan? ;D


*cmnela klau trserempak dgn dia nnt ;)*

Muhammad Burn said...

hahahahaha... sori tergelak la pulak. haha

Ct Aja said...

@Adzriel @ Liza AB

hihihi.. tak pe skali kena psni beringat la..hi3

Ct Aja said...

@Nurnajwa

serius da tak ingat muka die...hihihi

Ct Aja said...

@Muhammad Burn

hahahahha..gelak gelak...

BudaKamponGugup said...

aja..aa nak smbung Muhammad Burn gelak...hahahahahahahhahahhaahhahahahahahaaha...macam2 la u nie...gelak lagi la...hahahahaahhaa...dah2...nnti batal puasa lak...tapi serius mmg nak tergelak...

Ct Aja said...

@BudaKamponGugup

Hahahhahaa, dah2 a'a batal pose, seronok gelakkan org ye...

Fadzli Amir said...

Hahahahahahhaa....memang lawak tahap ultraman tiga ni...hahahahha...mesti mamat tu heran, bila masa lak aku dah kawen ni.....tetiba je isteri aku dah balik...
takpun mesti dia kata org nak rompak umah....sebab terus lari bila nampak tuan rumah...

Ct Aja said...

@Fadzli Amir

hahhahahaha, boleh jadi jugak..hahhahaha...tiba2 rase nak gelak pd diri sndiri...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...