Kurma Celup Coklat


Assalamualaikum & Salam 1 Malaysia

Minggu lepas rasa kurma celup coklat yang kakak kat office bagi, tapi dah habis…So apa lagi, kurma dah ada, beli coklat.. Target malam ni nak makan kurma celup coklat…sape belum rasa baik cuba, bestttttttttt….hihihi..

SELAMAT BERBUKA




Celup-Celup





Kurma Yang Dah Disalut Coklat


Dah Siap...



**Esok Cuti, Malam Ni Boleh BW**


13 comments:

dill said...

aja, sila hantar sket kat saye.

dill.

Aisyah Aina said...

wah..sedap ni..nak jugak...

Tukang Karut said...

nampak macam sedap je...

Ct Aja said...

@dill

Alang2 dah dekat jom bertandang ke rumah...hi3

Ct Aja said...

@Aisyah Aina

cepat pi cari coklat buat..hi3

Ct Aja said...

@Tukang Karut

sedapppp..... tak caya cuba buat..hi3

Wuming said...

Tak pernah rasa lagi Kurma celup coklat... Best nii





Follow sini

Fadzli Amir said...

Hahhaahaha...tghari2 macam ni letak la kayu celup coklat pun ...nampak sedaaaaapppp je...hehehehe

Ct Aja said...

@Wuming

ha pasni boleh rase... hi3, da folo balik..thnx..

Ct Aja said...

@Fadzli Amir

hahahhaha, resipi baru en fadzli...hahaha...

Nurnajwa said...

Skit skit skit

Nk skit nk skit nk skit

Ahahaha ;P

nik rosmawati said...

nak skitttt..sedap jea tgk

mackenziedoo said...

wah... best mcm Strawberry celup coklat ke kak??? nak try jgk la..hehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...