Sumpah Saya!!!


Assalamualaikum & Salam 1 Malaysia



Mak saya pesan jangan mendoakan perkara yang tidak baik pada orang lain, tapi hari ni boleh tak saya nak berdoa supaya students yang mencuri buku kat Library ni gagal tiga kali berturut-turut dalam peperiksaan !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



20 comments:

khaifaiz said...

ape tu... curi ilmu tuuuu... tak baiknya...

dill said...

ape kehal curi buku!

dill.

delarocha said...

ishh..tak berkat klu dapat ilmu dari buku cuti ini

zati embong said...

pasni kalau aja nk tau sape yg curi buku 2 aja cr student yg fail 3x berturut2 O.o

Jahidih Saili said...

ish..ish..xbaik mencuri..

H.J said...

kalo makbul dia gagal la..haha

BudaKamponGugup said...

sabar kak...sabar...jom chill bersama-sama ngan aa...say CHEESSSE!!! ^_*v

Tukang Karut said...

errkkkkk... betul kata mak...

Fadzli Amir said...

Salam....lama tak datang....
ada lagi org terpelajar mencuri, atau tak berapa terpelajar ni...

JIJI YU said...

muahah..kemain doa engko..dah ghupe sumpahan

aimi said...

akk bkn ke lau dy bawak kuar buku 2.... nt security gate berbunyi????

asfira aminuddin said...

hehe. 3 kali berturut turut? kesian pulak babe. tp bila diorg dah curi buku tu pun, takkan dapat ilmu jugak. :)

Cik Bambam said...

aiyokkk!! librarian dah marah!! huhu

aja..
doakan tak baik kat org lain pon x baik jugak..wuwuuuu~ moga dia sedar ek.. nakmo marah2.. :D

Asyila Zainuddin said...

uish.. sabar3.. haha..

Papa Mifz said...

ish napo la dorg curi buku yer...

syahirooAhmad said...

erkkk. gitu lak. hahah. jgn. tak baik.. bia kan... :)

kak ja oi.. kelantan masih ada harapan.. jgn lupa ikuti perkembangan perlawan jumaat ni.. :)

budak penjara said...

xpayah la doa cmtu..doa je biar dapat curi balik buku pencuri tu 1 hari nnti..haha

riva'i said...

wkwkwkwk.
boleh2.

saya yang mengijinkan...

ade2mama said...

boleyh aje:)
heehe...

Nurnajwa KZ said...

Ahahaa, takde bnde lain lettew nk amek kt library. Dah ade buku je ;D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...