Stress ke saya??


Assalamualaikum & Salam Satu Malaysia


Hari Isnin

“Aja kenapa hari ni, muka cam tak sihat jerk??”


Hari Selasa

“Nape hari ni, cam bad mood jerk??”


Hari Rabu

“You ok ke cik aja, nape muka cam tension ajerk??”


Hari Khamis

Bercuti dengan aman..


Hari Jumaat

“Akak nape Nampak cam stress jerk??”



Stress ke saya??? Kalau bertukar jadi……………………..Orang tanya lagi tak..




Notangan : Jom Download Bini-bini ku Gengster di SINI .....


13 comments:

syafiqah @ syasya said...

kak ajaa, rindu lah :) tp takut lah nak tnya akak ok ka x ;)

dill said...

aja, sile bercuti2 malaysia ye. buang stress jauh2

dill.

Tukang Karut said...

aku hari2 stress... hoho...

Muhammad Burn said...

haha. gram jgk ble org tnye camtu...

cik ziqa said...

aja ok? tamo stress2 yee...senyum senyum :))

delarocha said...

sabtu dan ahad ni senyum2 sokmo la yeee

budak penjara said...

jnge stress..nnti de pnyakit costocondritis..haaa.. x tau kn penyakit pe??ok leh google..haha

~SaL IjOu~ said...

kalo x stress bukan hidup namanya kan~ ;)

nik rosmawati said...

nik pun minggu ni stress gak .tapi kena la redha kan.sabar jea la.hehe

ade2mama said...

stress kot..law x..xkn ade soalan cm tu kn heheh...

BudaKamponGugup said...

jgn la stress stress darling...jom kita chill kan hidup kita nie..nak?

Adilah Manaf Celik Vitamin said...
This comment has been removed by the author.
Adilah Manaf Celik Vitamin said...

Saya pernah mengalami situation macam ni, yang peliknya bila stress betul2 takde pulak orang nak tanya.

Petua Awet Muda Dan Cantik Macam Ayu Raudhah

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...