Hari ke-4 Kematian Gaddafi


Assalamualaikum & Salam 1 Malaysia

Kesian lak dengan Muammar Gaddafi, dah masuk hari ke-4 baru nak dikebumikan. Walaupun di letakkan di tempat sejuk, tapi mayat si mati didapati sudah mula bertukar hitam,berbau dan berair ….. Dah bedah siasat, berebut tempat pengebumian plak.. terseksa mayat si mati.. Jenazah si mati akan dikebumikan pada hari ini di tempat rahsia.. ingat nak letak gambar, tapi tak jadila, terasa macam mengaibkan si mati..


Merenung Masa Depan


Notangan:  Baru perasan semalam seronoknya cop buku bertarikh  17hb….. padahal hari ni dah masuk 25hb, bermakna semalam 24hb….adehhh…..

41 comments:

khaifaiz said...

merenung masa depan ke merenung pinggan tu... hahaha

Tea said...

renung jgn tak renung.. baru nak celebrate deepa... tak jadilah sebab sedih

aleen aiden said...

ade skali je tengok masa saat2 terakhir dia lepas dtembak.lepas tu klo ade berita pasal die kt berita atau surat khabar alin xtengok dah.sian,ngeri sume ade.hu3

Ct Aja said...

@khaifaiz

2 in 1...huhuhuuhuh

Ct Aja said...

@Tea

uitt, dari duk celebrate depa, baek celebrate raya esk...wuhuhuhu

Ct Aja said...

@aleen aiden

hihihihi, kecian kan bila rayuan ditolak...

JIJI YU said...

kita menjadi mngsa keadaan..ditutup dari cerita sebenar

Ct Aja said...

@JIJI YU

ape kisah sebenar yg tersirat 2 ye...

bloghok said...

merenung sbab xdan beli kelapa ke..kifkifkif

piko said...

time keadaan macam nie tak de negara yang datang membantah.. sekurang2nya tuk menghormati mayat.. sedih..

Ct Aja said...

@bloghok

lebih kurang begitula...wahahaha...

Ct Aja said...

@piko

a'ah..sekurang2 nye die pun pernah berbkti pd rkyat die...ermmm

asfira aminuddin said...

yak payah la nak seksa mayat camtu. tak baik. kesian si mati.

Tukang Karut said...

orang kata dia seksa orang... tapi yg sebenarnya kuasa besar di sebalik topeng NATO yang menyebabkan kematian... disebabkan rezab minyak di Libya...

dill said...

aja, ngantok hape. huhu

dill.

Nurnajwa KZ said...

Ahaha, sah lme tak tgk kalendar :D

nik rosmawati said...

kesian .nik tak sampai hati nak tgk pic dia .

ikatankasihku said...

ni apa kes ni, main tenung2 masa depan kat pinggan, bukan kat mangkuk ker..ngeh3

Ct Aja said...

@asfira aminuddin

haa itula, dia dah mati, baik jahat dia biar Allah saja yg balas, kita tak berhak menghukum kan..

Ct Aja said...

@Tukang Karut
ermmm dugaan jugak jadi pemimpin ni...hihihi

Ct Aja said...

@dill


wuhuhuhu, tak tau la Dill, blur sikit akhir2 ni..

Ct Aja said...

@Nurnajwa KZ


hhuuhuhu..kalenda depan mata, tp blur jer...hiihihi

Ct Aja said...

@nik rosmawati


a'ah kecian tengok gambar dia lepas ken bedah..

Ct Aja said...

@ikatankasihku

uitt pinggan ajaib tu...wuhuhuhu

budak penjara said...

media dunia belitkan cerita gaddafi membuatkan org islam benci beliau..sedangkan kita tidak tau kebaikan yg di buat juga banyak

riva'i said...

yang di pegang itu piring atau cermin?
hahahaha

Ct Aja said...

@budak penjara

ermm tula, mereka menghukum seolah2 beliau tidak pernah berbakti pada rakyat...

Ct Aja said...

@riva'i

dua2 pon boleh..hiihihhii

Umie Artoqiemie said...

kesian si mati x____x

ade2mama said...

da jdy pelupe kew heeh..ny msti akak smlm ade minum air yg ade semut ny eheh

NURUL ASHIKIN said...

betullah kan... terbodoh jugak org islam dek agenda kafir laknatullah.. langsung x nak letak islam ditempat yg pertama

Asyila Zainuddin said...

mcm lapar je tu.. heee.. tak tau sangap pasal gadaffi ni.. hmmmm..

delarocha said...

byk memikir la tu, sampai tarikh pun lupa

Ct Aja said...

@Umie Artoqiemie

ermm mmg kecian...

Ct Aja said...

@ade2mama

rasanya cam 2 gak kot..hahhha, bb da tua..

Ct Aja said...

@NURUL ASHIKIN

manusia kadang2 lebih suka dgr mulut orang dari mencari sendiri fakta yg betul..

Ct Aja said...

@Asyila Zainuddin

agakla hingga mnjilat jari gak...wuhuhuhu

Ct Aja said...

@delarocha

pk masa depan la tuu..wuhuuu

amy syahirah said...

merenung masa depan ?? mcm tenung pinggan je sis.. hehe .

Ct Aja said...

@amy syahirah

ade 2 tertulis kat pinggan 2..hihihi

Totie@Tomy said...

letak pic sendiri pun ok..hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...