Kisah Seorang Pak Cik Buta


Assalamualaikum & Salam 1 Malaysia

Di suatu petang yang damai, kelihatan  Adam(bukan nama sebenar) dan rakan-rakan sedang menghisap rokok sambil berbual di sebuah kedai kopi. Ketika mereka sedang rancak berbual. Tiba-tiba datang seorang pak cik buta membawa tisu menuju ke arah mereka…





PAK CIK: Mahu tisu nak??
ADAM:  oit, pak cik tu datang sini… bagi jela kesian pak cik ni. Lalu dikeluarkan 2 keping duit kertas bewarna biru.
PAK CIK:  Terima kasih nak, sambil menghulurkan tisu bewarna merah.
RAKAN ADAM: Pak cik, kami nak tisu warna biru ada tak ?
PAK CIKAda…sambil memasukkan semula tisu bewarna MERAH, lalu ditukarkan kepada warna BIRU.
ADAM & RAKAN:  $$$????!!!!!%%%%%%%

Notangan: Wahahahaha, buruk betul tengok lukisan tu, takde jiwa seni langsung..




16 comments:

Umie Artoqiemie said...

hahahahaha.. ape eh msg cerite ni??.. aku tak paham sebenarnya nih huhu..

ikatankasihku said...

lak ! tak cacat rupenyer

aimi said...

rmi je org cm 2 skrg ni kn.... :)

Miss A said...

perghhh,pakcik ni penipu! haha

Papa Mifz said...

aik pakcik...separa buto ke..?

muhamad hanif said...

oh.oh,

pakcik tu kantoi tak buta yaa ?

asfira aminuddin said...

haha. tipulah kalo tangan die tu dapat merasa perbezaab warna ye dakk? hihi.

ade2mama said...

law jupe org cm tu aku tibai je hhuhuhu

BHAIHAQI COOL said...

hahaha~~ PakCik tu tunggu kna pkul jee~~

Muhammad Burn said...

lampi btl sy, lmbt phm. haha

Tea said...

Wkakaka bestt besttt... Cwntik ape lukisan tu... Update lagi

fazrulnoor said...

harap2 adam anak ku x hidap rokok :) singgah x pe ea :)

khaifaiz said...

nmpk sgt nipunyer... kita bakor jer

Fadzli Amir said...

Bukan la....dia memang dah kelas2kan tisu biru kat kiri, tisu merah kat kanan, tisu putih kat depan...hehehhe..

OK per lukisan tu...hehehe

budak penjara said...

haha..ye betul.dh la org lidi..lps tu buruk plak lukisan..haha

msredcheesecake said...

Pak cik ni.. TK baik buat2 buta nanti jadi betul2....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...