Sape leh tolong saya!!!!!

Assalamualaikum & salam 1 malaysia


Sepe leh tolong saya, tolongla carikan saya kerja di KELANTAN. Saya dah penat hampir 8 tahun duduk di perantauan.ikut la kerja pape pon asal gaji 1K ke atas,hihihihi, kalau tak dapat KELANTAN, dapat di TERENGGANU pon ok la, dekat sikit nak balik.. dah penat isi jawatan kosong. Dah hantar resume banyak-banyak tapi masih tiada jawapan..KECEWA tapi masih BERHARAP..

31 comments:

zati embong said...

aja nk keje apa?

Ct Aja said...

@zati embong

ape2 saje yg ok gov@private, kalau leh dpt gov jadi kerani pon sy snggup...hi3

muhamad hanif said...

belum rezek lagi tu, Err buat notis mcm ni tak bahaya ke ? nnt orang yang jual orang tipu kan susa ?

nik rosmawati said...

moga dapat keje kat kelantan.akak pun teringin nak keje sana.tp apa kan daya.kena la ikut suami kan.

khaifaiz said...

sabar-sabar... byk2 doa.. nanti dpt la tu... huhuhu

ni sebab nak blk rumah ker sebab berjauhan dengan cik abg.. hohohoh

Ct Aja said...

@muhamad hanif

hi3, mencuba manela tau rezeki..ki3

Ct Aja said...

@nik rosmawati


emm takpela ade suami kt sini..hi3

Ct Aja said...

@khaifaiz

2 dalam 1...hi3

belog|amiyo said...

insyaAllah ada la rezeki tu nanti.

syrupmasin said...

errr..smpai mcm nih sekali..haha

KERTAS A4 BLOG said...

Try ushar kat sini :-
http://jmc-kotabharu.blogspot.com/
banyak keje kosong kat sini.. memang ditubuhkan khas untuk cari kerja kat kelate :)

aimi said...

akk org kelantan kew??? mtk kt uitm mchng r kak :) kt library dye :) xtaw lh ade kosong ke x.. just bg cadangan je :)

Tukang Karut said...

hoho... tak ada la.. nak kerja apa? boleh gak cari2 kot2 ada lubang...

Cik Bambam said...

dekat opis CB ada kosongggg!!! tp kat Nilai..ehehehhehe...xnk try ker?

Ct Aja said...

@belog|amiyo

amin amin amin..

Ct Aja said...

@syrupmasin

ye lorr, ade kosong tak...hiihihiii

Ct Aja said...

@KERTAS A4 BLOG

terbaik, ye saya selalu masuk blog kertas A4 sbb nak tgk kerja ksg..hi3

Ct Aja said...

@aimi

ssh la aimi, ritu ty kt uitm s.alam dia ckp jwtn ksg dibekukan..hu3

Ct Aja said...

@Tukang Karut

ape2 aje yg halal...hu3

Ct Aja said...

@Cik Bambam

alaaa nak kat kelantan...hu3

Papa Mifz said...

ish mesti ada jawatan kosong kat kelantan tuh...memilih sgt kot...hehe

delarocha said...

bukak kompeni sendiri, jadi bos... nak keja mana2 pun boleh.. heee

asfira aminuddin said...

babe, semoga cepat dapat kerja. jgn depress okay :))

coffee said...

http://www.mudah.my/Pekerja+am-11393917.htm
http://www.mudah.my/Pembantu+am+pejabat-11387941.htm
http://www.mudah.my/Pro+syarikat-11383948.htm
http://www.mudah.my/Operator+kilang+di+senawang-9503291.htm
http://www.mudah.my/li?fs=1&ca=4_s&th=1&q=&cg=7020&w=1
ni je kot yg ok, tapi klu gaji 1k keatas agak susah ler klu kat kelantan. huhu, hope this will help u.

Ct Aja said...

@Papa Mifz

ade 2 ade,tp stkat kerani biasa@ kerja kt pasaraya yg kebanyakan gaji plg kurang rm500 huhuhu..

Ct Aja said...

@delarocha

itula rase nak berniaga la plak..hu3

Ct Aja said...

@asfira aminuddin

insyallah...harap2 cm2 la..hi3

Ct Aja said...

@coffee

wah..thanx a lot!!!!

BudaKamponGugup said...

Aja..aa faham perasaanmu..huhuhu..macamni lah..aa cari kat aja di Kelantan..aja cari kat aa di Kedah..deal?? hohohoho

Ct Aja said...

@BudaKamponGugup

hahhahahaha, orait bila rancangan bermula??? ki3

~SaL IjOu~ said...

ok ape dok di perantauan~ hehe
duk kat bachok eh..dekat da kite tu~ ^^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...