ANdai Diberi Pilihan..

Assalamualaikum & Salam 1 Malaysia


Ehem, pagi ni mood romantic datang. Kalau diberi pilihan dalam hidup berpasangan, mestila nak sehidup semati, maksudnya susah senang bersama dan mati pun bersama. Tapi kalau perlu membuat pilihan, saya nak PERGI dulu sebelum si dia, sebab saya tak sanggup kehilangan Si dia, dan masa tu saya izinkan si dia kahwin lain, kahwin dengan orang yang boleh tolong saya menjaga Si dia dengan baik…Tapi Ajal maut di tangan Allah, kita hanya mampu merancang, yang pasti apa yang telah di aturkan tentula yang lebih baik…


*** KES ROGOL meningkat di Kelantan membabitkan remaja perempuan berusia 13-15 tahun di musim perayaan ini dan lebih malang dalam kebanyakan kes mangsa di rogol secara bergilir-gilir: Sumber Utusan Malaysia*** Apa kata kalau beratkan lagi hukuman perogol terbabit, senang cerita KASI POTONG!!!!!!!!!!!!

11 comments:

Tukang Karut said...

huhu... yang atas tu buat aku tersentuh...

H.J said...

sehidup semati la katakan..hehe

font nampak pelik je..susah nak baca..ehe

syrupmasin said...

perghh gilir2?? kesian gile..

Muhammad Burn said...

ish. nape pulak nk bg kawin lain. kalau sy, sy x kawin lain. sy akn jaga ank2. tu saja kenangan dan amanah yg tinggal. lagi pun nak hidup bersama bukan stakat di dunia. harap dapat bertemu di syurga.

pasal kes rogol ni xtau nk cakap ape. kes yg rela lg la byk. sy turut sedih. sbb sy ni pendidik. apa yg sy lihat di kelantan, budak2 ramai yg baik, tapi langsung tak mahu belajar. terutama budak pantai. kesan bila masuk skolah menengah, jadi mat rempit, jadi gangster. terlibat dgn seks bebas.

muhamad hanif said...

wooo,

jiwang betul kan. Err, ramai jugak perogol dikelantan.


Dahsyat.

Dialog™ said...

negeri aku takda perogol.


LALALALLALALA.

sifu im said...

yes,potong dia punya adik..haha

Ihsan Arifin said...

haha sadis nye kak ;)

Ct Aja said...

@Muhammad Burn

wah en burn mmg suami soleh...hi3

ade2mama said...

romantic nyew huhuhu..
jge dia elok2 ye:)

potong..elok bunuh jew huhuhu

khaifaiz said...

KASI POTONG!!!! itu susah pnye cerita tu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...