DNA BABI LAGI!!!!


Assalamualaikum & Salam 1 Malaysia



Sape pernah tengok Menda alah ni, rasanya yang TABASCO ni pernah tengok kat Pizza Hut kot, tapi tak pernah plak rasa, sebab nampak pelik..hi3..Nasib baik… Kepada yang pernah merasa atau belum merasa atau akan jumpa menda alah ni sila jauhkan diri sebeb ianya mengandungi DNA BABI… Rasanya dah bertahun tengok benda alah ni, kenapa baru sekarang baru dapat tau ade DNA BABI ye…Sini DNA BABI, situ DNA BABI, agaknya setahun dah cukup seekor BABI dalam perut…fuh!!!!!

Berita lanjut di KOSMO ONLINE

20 comments:

khaifaiz said...

mak ai... seekor dlm perut tu... geli geleman plak rasenyer

Papa Mifz said...

skrg nih mmg kene sentiasa peka kan kalo bab2 makanan nih...

ade2mama said...

adik xpnah mkn sos dye ehehehe

lalaal..ala spe yg da mkn tu kire rezeki la dpt jgk mrase b*** tu ehehe

pehhh jhat btol adik ny eheh

Cik Bambam said...

humangaaaihhh~!! dah lar suka buh sos tuh bila mkn pizzaaaa!!! =.='

Cik Purple Pinkypuff said...

hahahaa~~ terbaek.. betol tuh.. kot dah seekok babi kat prut nih. haha. baru baca list makanan yg mengandungi unsur babi.. punya byk n mostly mknan harian n pebret rakyat msia.. kalau mcm nih la, terpaksa kita suma jadik vegeterian kan.. =_='

syahirooAhmad said...

erkkkkk...... pernah nampak sos tobasco tu kedai ayam panggang.. eeee kalau tak silap..

Tukang Karut said...

lama dah tau pasal ni... tapi balun jugak... hohohoh...

KERTAS A4 BLOG said...

huh! seb baik tak penah makan! Nayaa Nayaa

dill said...

minta dijauhkan.

dill.

L said...

kene hati dah la nieeeh..

jom baca sat..=)
http://lolz-l.blogspot.com/2011/09/beribadah-tp-xberakhlak.html

riva'i said...

hah?
beneran tuh?

untung saja di rumahku tidak ada kayak gitu.

z a z a said...

serious, skg kt msia mmg kene berjaga2 ye klu pemakanan. cuk3

BudaKamponGugup said...

alamak..saya macam dh pernah makan la pulak benda nie....macammana nak samak usus perut nie...huhuhuhu....

aimi said...

last2 kite semua mkn ubi kayu je lh kak.... ubi kayu konpem xd DNA BABI

aimi said...

last2 kite semua mkn ubi kayu je lh kak.... ubi kayu konpem xd DNA BABI

asfira aminuddin said...

takutnya nowadays kan. nasib baik i tak suka makan sos. hehe.

H.J said...

dkt 4 season tak de kot..haha

delarocha said...

hebat sgt ke babi ni? sampai semua benda nak letak babi?

nik rosmawati said...

semua benda nak letak babi kan.pelik btol.

GamUHU said...

ok. telah dimasukkan dalam list barang HARAM.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...