Carslberg Halal??

Salam Satu Malaysia

Hari ni saya rasa confuse dengan satu isu, bila seorang staff menyatakan bahawa Carsberg tu halal, betul ke??? tambah-tambah lagi kalau minum campur dengan telur, boleh membekalkan tenaga.. saya tak puas hati dengan kenyataan tu, lalu saya cari maklumat di internet, dan saya terjumpa satu artikel berikut..



ermmm confuse... biarpun begitu sampai bila-bila pun takkan berani saya sentuh benda ni, moga Allah jauhkan kita semua dari kekeliruan dunia...

AMIN








5 comments:

Adzriel AB said...

tak ada maknanya, dah tentu mesin yg diguna bercampur.

dill said...

usah dekati menda2 gitu. mencurigakan

dill.

deeya said...

jauhila sebarang makanan yang shubhah .. masih banyak lagi minuman yang halal . knape mesti nak cuba yg mencurigakan ..

mungkin jugak mereka cube utk merosakkan Islam . be careful ^__^

Papa Mifz said...

mcm2 teknik pemasaran dorang guna utk pengaruhi pengguna Islam...hmmm...

BudaKamponGugup said...

takmau takmau takmau...sapa la yang punya idea nk buat benda-benda macam nie...mmg betoi2 cuba nak mengkelirukan umat Islam..senang cerita takyah langsung try benda nie..ish2 dunia akhir zaman..semoga Allah lindungi kita...amin...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...