Bola Bersama Domino's Pizza


Assalamualaikum & Salam Satu Malaysia

Bola ooh bola, kecewa rasa bila kalah di tempat sendiri semalam, tapi terpaksa la terima hakikat bahawa Malaysia masih belum cukup hebat untuk ke Piala Dunia.. tapi saya tetap bangga menjadi rakyat Malaysia, lagi pula kita tak bergantung kepada pemain import macam Singapura kan.. Lagi satu sedikit kecewa sebab tak berapa setuju dengan sesetengah pemain yang diturunkan oleh K Rajagopal, walhal masih ramai lagi pemain yang mantap yang boleh bermain dengan baik... ermm apa boleh buat bola itu bulat.. Nasib baik order Domino's Pizza semalam, makan sambil tengok bola, Sejuk sikit hati sebab perut kenyang...hi3...Best best best..


Haa ini dia Pizza Yang dah hancur di proses perut ku ini...



Selamat Menjamu Selera...hihihi






14 comments:

cik ziqa said...

ouhhh domino...lama ta mkn...

mmg besh laa mkn smbil layan bola an . haha..nway,,thniah atas usaha keras harimau malaya :)

Nurnajwa said...

Kte yg tak tgk tp tahu Malaysia klah pon sedih ;(

Aisyah Aina said...

sedap2....tak menang janji kenyang..haha

KERTAS A4 BLOG said...

ait...aku pon smalam makan pizza dominos, budak opis blanjer... tang pemain bola tu... ih ih ih... rase macam tengok budak skolah main je :)

Ct Aja said...

@cik ziqa

yup..saya bangga jd rakyat msia...hi3

Ct Aja said...

@Nurnajwa

xpe, skrg2 nya ade peningkatan dr thn sblumkan..

Ct Aja said...

@Aisyah Aina

hi3, perut kenyang hati senang..

Ct Aja said...

@KERTAS A4 BLOG

hi3, ntah tak puas hati, APek jugak best..hi3

dill said...

awak makan pizza? nape tidak roger saye! bleh pelahap skali. hehe

dill.

Ct Aja said...

ala lupa plak kite jiran...hi3

deeya said...

Harimau Malaya tetap hero laah ! =p

Ct Aja said...

@deeya

hi3...Malaysia Boleh!!

SYAFIQAHSALEH said...

nyum nyum :)

nik rosmawati said...

my feveret pizza.best sgt :)
tetiba teringin nak makan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...