Iya...saye memang giler...

Assalamualaikum & Salam Satu Malaysia..

Kamu kate saya gila?? ye saya memang gila.. saya gila MILO...hi3.. Sekarangkan Milo tengah promosi tebus Van Milo. So saya pun gila la duk mengumpul segala jenis milo. Bukan saya saje, termasukla beberapa rakan kat office, sebab diorang tau saya kumpul milo, so diorang pun join sekali tolong kumpulkan milo untuk saya..hihihi... seronok betul...terima kasih kakak abang yang sukarela membantu...hi3.. Tak sabar nak tebus..



~Hidup saya rasa tak sempurna kalau seharian tak dapat minum air milo~

"Minum Milo Anda Jadi Sihat dan Kuat"

11 comments:

Papa Mifz said...

papa mifz gila nescafe...minum nescafe anda jadi x ngantuk...huhu

Queen F said...

minum milo jadi kuat! :D saye suka milo! jom kumpul lori milo kecik2 tu.. hekhekhek :D

nik rosmawati said...

hehe..sama la.nik suka milo yg kotak tu.

dill said...

aja, nak van milo gak. ngee~

dill.

Ct Aja said...

@Papa Mifz

hi3.. ata saye degil ckit, klu da ngntuk, mnum nescafe pon ngntuk gak...hi3

Ct Aja said...

@Queen F

hi3, jom minum milo!!!!

Ct Aja said...

@nik rosmawati

jom tebus van milo Nik...hi3

Ct Aja said...

@dill

ha nak van milo kene minum milo byk2..hi3

BudaKamponGugup said...

ooooo baru aa tau yang aja nie gila....hahahahaaa...selamat mengumpul van milo tu ye...gudluck...(:

Ct Aja said...

@BudaKamponGugup
hi3...gila ckit jerk a'a...

BudaKamponGugup said...

gila sikit pon gila jugak...hahahahaha...aa gurau jer...hohohoho..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...