Boleh ke Si Dia terima saya??

Assalamualaikum & SAlam Satu Malaysia

Saya nak berubah... Kerana Allah, bukan kerana sesiapa.. saya rasa tenang bila buat keputusan ni, dan saya berharap perubahan ni menjadi satu perubahan yang tekad dan kekal.. Tapi salah ke saya bila kadang-kadang terselit dalam hati, "Bolehkah bakal suami saya terima perubahan ini??".... Kalau betul dia sayangkan saya, dia akan terima saya seadanyakan??? Pasti dia akan sokong saya kan??

10 comments:

Cik Aish said...

ha berubah apa ni..? suspen je tau

Muhammad Burn said...

berubah jantina? OMG, hehe

Adzrien Shoppe said...

Muhammad Burn...he..he.. perubahan yg baik mestilah terimakannn...

BudaKamponGugup said...

cik aja..cecita skit apa yang nak tukaq tu?

Ct Aja said...

@Cik Aish

hi3.. jeng jeng jeng...

Ct Aja said...

@Muhammad Burn

aishhh... xde la sampai ke situ...hahhahahahahaaaa

Ct Aja said...

@Adzrien Shoppe

insyallah..harap sgt2 kak....

Ct Aja said...

@BudaKamponGugup

tak nak la cite a'a, cm tak ikhlas plak cite kt sini, tapi sedikit ke arah kebaikan... dari segi penampilan, tp bkn la purdah ke ape...hi3

dill said...

insyaallah, semoga dipermudahkan semuanya

dill.

Ct Aja said...

@dill

Amin, mekasih Dill..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...