Usop Wilcha Nak Berhenti Berlakon????

Usop Wilcha Bersama isteri dan anak


Wah lepas tengok ABPH 2010 hari tu jatuh cinta plak rase dengan lakonan usop wilcha @ nama sebenar beliau Syed Mohamad Asri@ name komersial Shy8. heeeeeee..... Betul ker Usop Wilcha ni nak berhenti berlakon???? Berikut adalah kenyataan beliau:

"Kalau ikutkan saya tidak mahu berlakon lagi kerana mempunyai komitmen kerja tetap sejak empat tahun lalu. Tetapi disebabkan watak Usop ini merupakan kesinambungan daripada filem Zombi Kampung Pisang, saya berlakon juga.

"Bila lihat sambutan dan sokongan peminat, saya terpaksa tarik balik keputusan untuk berhenti berlakon tetapi saya buat secara sambilan sahaja," (Sumber Kosmo)...

Wah rugila kalau Usop Wilcha ni berhenti di saat namanya tengah naikkan?? Nasib baik dia tarik balik, hehhehee.. Rupanya Usop Wilcha ni seorang penyanyi dulu, Tapi memandangkan albumnye tak mendapat sambutan, so dia pun beralihla ke bidang lakonan, Usop Wilcha ni pon tak sangka namanya boleh naik pada umur 46 tahun... Moga Usop Wilcha ni Terus Berjaya dalam Persada seni....

Sekian

7 comments:

Miss Dill said...

soley soley~

awok tak jadi nak benti weh~

Miss Dill^^

Ct Aja said...

@Miss Dill

hehehehe... soley soley..

Muhammad Burn said...

slm. satu je yg sy bimbangkan. bila nama dah naik, mula buat perangai. pminat mula benci. so harap dia tak lupa diri dan pandai bawak diri.

Fadzli Amir said...

Tu orang kampung teman tu...hehehe..apapun takniah pada beliau...tapi teruskan bekerja, sebab berlakon tak menjamin masa depan..

Ct Aja said...

@Muhammad Burn

a'ah...harap2 pon cmatula, barula peminat sentiasa bersama, tah2 thn dpn die yg dpt pelakon komedi terbaik...heheheh

Ct Aja said...

@Fadzli Amir

yeke, klu jmp kim salam ye..hehehe, jgn risau si usop ni memang da manager, harap2 blh seimbangkan dua2..

madmal said...

ohohoohoho.. aja pulop bilo nak berlakon..?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...