Dah Kate Jgn Nilai Dari Paras Rupa!!!

Rupa punya la bagus...licin, bulat, sedap mata memandang... Tula orang kate jangan nilai dari rupa ajerk, kang tipah tertipu.... Cuba Tengok ni....





Haa camni la kobis aku beli kat pasar malam semalam, skali hari ni nak masak..........ada penunggu...



Aishhh aku kalau binatang yang tak berkaki macam ni memang sensitive, geli.... orang kata kubis yang ade ulat/cacing tula yang bagus sebab tak disembur racun. Kalau nak masak, cabut daun dia satu persatu dan rendam... tapi kalau aku, tak boleh.. sungguh-sungguh tak boleh.....Tambah-tambah bukan sekor, banyak, ape lagi, buang dalam tong sampah, dari simpan sampai buruk... kan da name membazir tu.... bukan berniat, tapi terpaksa..... ape boleh buat...













4 comments:

Miss Dill said...

mase kecik2 dulu slalu tgk adik laki cari cacing kat tanah. pastu depa kejar kita ngan cacing kat tangan. ahaks

Miss Dill^^

Ct Aja said...

@Miss Dill

Eeee kalau saye mesti sampai trbawak2 dalam tido..hehehhehee

Muhammad Burn said...

kalau byk, memang tong sampah la tempatnya...

Ct Aja said...

@Muhammad Burn

memang selamat dlm tong sampah...he3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...