PerJaLaNan HiduP

25 Tahun perjalanan hidup, satu pegangan yang aku banyak belajar sepanjang hidup di muka bumi Allah ini... *JANGAN MUDAH PERCAYA PD ORG*... yup ke mana pun kita melangkah jangan mudah percaya pada orang, percaya pada diri sendiri.... memang selama ni aku orang yg mudah percaya, lurus bendul pun ade, tidak ada istilah tikam dari belakang., kenapala aku tak terfikir sblm ni.. sekarang baru aku faham kenapa org selalu berpesan percaya hanya pada diri sendiri... yup akan aku jadikan ia sbg pengajaran... Allah itu adil, tak ade yg terlepas dari balasannya walau seribu tahun akan datang....langkah mesti selalu ke depan, bukan ke belakang, jangan di pungut sisa yg telah tertinggal ,tapi jadikan ia sebagai inspirasi untuk membuka lembaran yang lagi baik di kemudian hari...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...