Kenapa saya masih di sini???

Salam Satu Malaysia

Di waktu senja begini, tiba-tiba rasa terkilan ... Kenapa saya masih di sini??? di tempat kerja, sedangkan orang lain dah selamat sampai di rumah...Hai, bila la agaknya nak dapat kerja macam orang lain, kerja pagi, balik petang...kan best...Tambah-tambah ada kes simbah-simbah asid plak, dahla saya ni pejalan kaki....

Saya tau, mungkin ramai lagi yang macam saya, tak cukup kuat ke saya ni??? Mak saya call cakap "Balik la, ma risau..kerjala pape pun kat Kelantan, tak yahla duk KL "... Alahai bukan taknak ma, nak sangat2, cuma rasa cam kena cari pengalaman dulu, baru senang nak mintak kerja..


Pape pun rase happy sikit bila terjumpa kartun ni....






6 comments:

zie said...

alololo..ciannya akak ku ni. sabo ye kak. balik umah elok2 tau..

BudaKamponGugup said...

beb...apapon hati2 jangan ambik mudah apa2 perkara pon..kalau kita terlebih berhati-hati tak rugi ape2pon..kan kan kan...

Ct Aja said...

@zie

kecian jo ke zie.. akak sblh2 nye nak tarik zie dtg cni merasai bersama...hi3

Ct Aja said...

@BudaKamponGugup

betul2...thanx ya...

dill said...

sabo bebanyak ye aja.

dill.

Ct Aja said...

@dill

mekasih mis dill

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...