Aku Di Serang Demam Denggi!!


Salam Satu Malaysia

Ya Saya dilanda demam denggi, seminggu lebih berulang alik ke hospital... tapi sekarang dah baik, hi3, itu kisah di bulan ramadhan tahun lepas -->>;entry yang sebelum "DENGGI"

Tujuan utama menulis malam ni, hanyalah nak berkongsi KEGEMBIRAAN bahawa hari ni saya dah habes ganti puasa selama 18 hari, semuanya gara-gara denggi bulan puasa hari2...hi3... Alhamdulillah lega sangat2... haa kepada yang belom ganti puasa tu, tak kira la Lelaki ke Perempuan yang ade tinggal tu, gantila cepat=cepat yerk, lagi 3 bulan pon nak masuk Ramadhan lagi.... So SELAMAT BERAMAL la ye....

SEKIAN

15 comments:

dill said...

wah! bleh la raye! saye dah setel semua :)

dill.

zie said...

leh la kita raya sama2 kak. tp zie xabis lg la. hahahaha

Ct Aja said...

@dill

hi3..alhamdulillah da setel...

Ct Aja said...

@zie

Zie xleh raye...hi3

Miss Sunshine said...

kita pun pernah kene denggi... 12 tahun lepas... syok.. sebulan tak pergi sekolah.. hehehe

Ct Aja said...

@Miss Sunshine

hi3...tapi syg saye kene mase tgh tak bekerja...so x syokla...hi3

Fadzli Amir said...

Bagus2...sekejap je masa berlalu kan..mintak dijauhkan denggi tu...

Ct Aja said...

@Fadzli Amir

a'ah...amin, ckupla skali...hi3

SpEak But No vOiCe said...

assalam..
first komen nie...
=)
nice n simple blog...

hehhhe...
saya pom da boleh raya....

Ct Aja said...

@SpEak But No vOiCe

mekasih snggah n komen... tahniah utk kite sbb da merdeka...hi3

shereena said...

waaa bestnya..dah bleh raya la klu mcm nie.hakhakhak;p

Ct Aja said...

@shereena

hi3... haip, x habes ganti xleh raya...hi3

Miss Shikio said...

eerrr... kita ni belom ganti lagi

hahahah~ nak kena ganti cepat2 nih :p

Ct Aja said...

@Miss Shikio

hi3... chaiyok Miss shikio..

Liza @ Adzriel AB said...

kak liza pulak ramadhan tahun ni.. seksa je rasanya.
http://www.adzriel.com/2011/08/admit-hospital-serdang-kerana-denggi.html

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...