rezeki hari rabu


Assalamualaikum & Salam 1 Malaysia


Alhamdulillah murah rezeki hari ni sebab

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*





Dapat buah limau…wuhuhuhuuuuu…….




SApe yang dah dapat berkotak-kotak tu boleh la hantar sini sikit...hihihiii..



14 comments:

msredcheesecake said...

Lepas ni kita makan limau je la kan? Hheee

Gen2Merah said...

dekat2 festival chinese new year, asik2 makan limau ja kan.. jom makan... ngapppp (",)

Tukang Karut said...

sebijik pun tak dapat lagi ni...

khaifaiz said...

nak limau

Tea said...

sedappnyeee.. nakk sangat2..

ikatankasihku said...

perghhhh hambik..pas ni masuk toilet je le kejenyer..
kalau tak nk masuk toilet, bak pas kat sini sikit..hahahaha

KhaiRin - anies said...

jgn smpi tergeliat urat perut tu udah ler

Papa Mifz said...

Lamo x mkn buah limau,huhu

Gen2Merah said...

selamat malam aja... esok mulakan hari2 yang ceria yaa..

semutsengal said...

akak ! akak ! nak doploh kotak limau bole ? kalau tak iteww nanges.

aleen aiden said...

woahhh..bukan dapat 2 3 bijik.dapat sekotak terus.jeles2.hu3

teha said...

syok nyee dpt limau.. hehe

El-Janna said...

uwaaaaaaaa besnyaaaaaa

Muhammad Burn said...

tau x cara nak gunakan icon tu?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...