rezeki hari rabu


Assalamualaikum & Salam 1 Malaysia


Alhamdulillah murah rezeki hari ni sebab

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*





Dapat buah limau…wuhuhuhuuuuu…….




SApe yang dah dapat berkotak-kotak tu boleh la hantar sini sikit...hihihiii..



14 comments:

msredcheesecake said...

Lepas ni kita makan limau je la kan? Hheee

Cigu JAERA said...

dekat2 festival chinese new year, asik2 makan limau ja kan.. jom makan... ngapppp (",)

NasQ said...

sebijik pun tak dapat lagi ni...

khaifaiz said...

nak limau

Tea said...

sedappnyeee.. nakk sangat2..

terpatrisinarabadi said...

perghhhh hambik..pas ni masuk toilet je le kejenyer..
kalau tak nk masuk toilet, bak pas kat sini sikit..hahahaha

dear anies said...

jgn smpi tergeliat urat perut tu udah ler

Unknown said...

Lamo x mkn buah limau,huhu

Cigu JAERA said...

selamat malam aja... esok mulakan hari2 yang ceria yaa..

semutsengal said...

akak ! akak ! nak doploh kotak limau bole ? kalau tak iteww nanges.

Aleen Aiden said...

woahhh..bukan dapat 2 3 bijik.dapat sekotak terus.jeles2.hu3

teha said...

syok nyee dpt limau.. hehe

Unknown said...

uwaaaaaaaa besnyaaaaaa

Muhammad Izuan said...

tau x cara nak gunakan icon tu?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...