Keputusan entry lepas


Assalamualaikum & Salam 1 Malaysia


Sebelum ni saya ada bertanyakan pendapat entry sebelum yang mana perlu saya pilih…  Ini dia keputusannya, macam AFUNDI plak…hihiiihiii….






Haa kalau ikutkan pendapat teman-teman blogger ramai yang suh pergi trip tu....Sebenarnya trip tu memang boleh bawak teman, Cuma tambah bayaran, tapi En Tunang tak nak ikut, banyak kerja katanya…. Jadi setelah berbincang dengan cara baik, dipujuk dengan ayat cintan, hihiihi... akhirnya En Tunang setuju untuk pergi beli barang di lain hari…So sekarang Alhamdulillah dua-dua pun dapat  pergi…..Terima kasih kepada yang sudi bagi pendapat…




25 comments:

ILA HonEyBuNNy said...

yeahhh...akhirnya dapat pergi gak kan..

bagus la enck tunang memahmai dan bertolak ansur...;)

ikatankasihku said...

muafakat membawa berkat..=)

dill said...

alhamdulillah

dill.

Tea said...

walla seronokla aja.. ada teman...

KhaiRin said...

mesti x sabar nk g kn?

Tukang Karut said...

wuaa... syoknya dapat buat dua2...

zati embong said...

hihi,kan?kalau bncg elok2 mesti dapat bt decision terbaik.hihi

aimi said...

baik nye encik tunang..... =)

farrah hayati said...

heh...bawak fara la kak..bole???:P

Ct Aja said...

@farrah hayati

boleh2...akak letak dalam bagasi...hihiihi..

dhiera said...

siap buat graf lagi~ kemain

fazrulnoor said...

saya lah antara mereka yang telah memberi afundi :)

teha said...

best laa dpt g jln2 :)

Cik Bambam said...

kannnn.. relevan solution.. eheheh

emy zulaiha said...

wah seronoknye die..due2 dpt kan! :)

Papa Mifz said...

Mesti si tunang baco komen cadangan papa mifz hr tuh,hehe

deeya said...

kalau dya pun nak ikot trip tu . hohoh !

aleen aiden said...

yeayyy,maka en tunang pon xdelah kecik hati terpakse beli barang sorang2.hee

apik pehe said...

hehehe..sampai kena wat statistik bagai..

LAici KAng Ais said...

terbaeeeeeekkkkkkk..:)

mohd hafifi said...

nk pilih jodoh nnt pon nk wat undian lah hhaa

Juliet_iRa~" said...

wahh best la dpt wat 2-2 tu..:)

~SaL IjOu~ said...

wah..syukur..lesai masalah~ ^^

aimie amalina said...

huwaaaa
sonokkla dieeee
kekekeke
alhamdulillah :))

semutsengal said...

Err,


untnglah..untung untung untung.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...