Shopping Kain Raya~~~

Salam Satu Malaysia

Alang-alang dah nak balik kampung kan, ape lagi cari kain raya la (untuk kerja skali, hi3). Rasanya balik jahit kat kampung lagi baik kot, sebab tak biasa kat sini nak tempah kat sape ntah, kang tak puas hati plak.. tapi ade lagi ke yang nak amek tempahan skang ni erk...hi3... pape pun puas hati la gak dapat jalan-jalan cari kain raya tadi.....






10 comments:

cik ziqa said...

yeeyyyy..mood raye da sampai . hehee

dill said...

shopping sungguh ni. hihi!

dill.

BudaKamponGugup said...

wah bestnya balik kmpong..nie nak jeles nie..siap bershopping sakan nih...jeles aiii...

deeya said...

waaaah ! sekarang pun da ade iklan raye kuar kat tibi .. tapi puase ganti pun lom abes . hehe ~

Ct Aja said...

@cik ziqa


hi3.... da hampir puasakan..

Ct Aja said...

@dill

hi3...semangat raya ni..

Ct Aja said...

@BudaKamponGugup

hi3...jom bercuti smbil menikmati keindahan kampg..hi3

Ct Aja said...

@deeya

haip2, xganti puasa tak leh raye...hi3

Fadzli Amir said...

Hahaha..tu la kan..org perempuan mesti buat persediaan lebih awal ( cik wife pun sama )...macam aku la, malam raya baru nak terhegeh2 carik baju, kalau takde yg berkenan jawabnya pakai baju lama la...hehehehe

Ct Aja said...

hi3, baju yang da siap x sedap pakai, nak tmpah kene la awl2 nti xde org nk jahit..hi3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...