PRAKTIKAL (PPAS -SELANGOR)

3 Mei 2010


Hari pertama melangkah ke alam praktikal, agak gementar jgk, mcm mane suasana kat sana, tambah-tambah bila tgk jadual yg ktorg dpt, walau pun satu tempat tp department yg berlainan… takut macam mane nak sesuai kan diri dgn org yg kita tak kenal, takut andai tak dpt buat yg terbaik.. tp bila di fikir kan balik, dah nama praktikal, tempat untuk kt buat latihan, orang kate belajar dari kesilapan...


Munggu pertama agak bernasib baik sebab kebanyakan staff pg kursus. So kami bertiga kena turun bahagian kaunter, bahagian pinjaman dan pemulangan buku.. agak seronok duduk kat situ, bila guna scanner tu rasa mcm nak main jual2 pun ader…heheheehe


Minggu ke dua semuanya berpecah semula ikut department masing-masing. Minggu ni aku berada di bawah supervisor yg suka dgr lagu klasik fm.. tak kira pagi ke tghri ke petang ke, radio klasik sentiasa menemani beliau… kadang-kadang tergoyang-goyang kepala die dgr lagu ala-ala 60-an, sampai aku pon hampir terikut-ikut…huhuhuhu.. tapi agak nye dia mmg betul-betul minat, sebab hampir semua lagu 60-an die boleh nyanyi…hahahaha..adoi… tp tak pe minggu ke dua dah berakhir, minggu depan masuk la ke department laen… ntah ape plak dugaannye pon aku tak tau… harap-harap semua berjalan lancar…amin


2 comments:

madmal said...

haha... aja pown ada blog ek? huhuhu... well...

giler lawak maen jual2 ek.. hahahha.. anyway, good luck bg minggu2 seterusnya..

HuMMingBird said...

huhuhu... thanx akmal...g.luck2..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...