Akhirnya...


Barcode scanner

Alhamdulillah...orang kata sikit-sikit lama-lama jadi bukit..kalau sebelum ni aku rasa tension nak siapkan sistem kat library tu, alhamdulillah akhirnya berjaya gak siapkan. Berdebar rasanya nak tunggu hari ni, bukan sebab ape, hanya sebab barcode scanner yg aku order sampai hari ni apa yang aku paling takut skali kalau-kalau barcode tak dapat detected, takut mane-mane ade yg tersilap buat, dan hari ni terjawab sudah... terasa macam baru lepas siapkan satu tugasan project assignment yg besar... terpaksa bertungkus lumus sorang2, tanpa sapa2 yg aku boleh rujuk pasal sistem tu.. nasib baik la da pernah buat masa final project dlu... Apa yg penting aku rasa happy sgt2 hari ni, alhamdulillah akhirnya berjaya siapkan sistem tu...Bulan ni kami dah mula gunakan sistem.. harapan aku agar semuanya berjalan lancar serta semua masalah yg mungkin timbul dapat aku atasi sebaiknya...amin..




No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...