DIA BUKAN UNTUK AKU….

19 Feb 2010


Aku ringkaskan cerita antara kami, ianya berakhir hanya dgn peristiwa satu malam….Hampir 4 tahun kami couple, nak di jadikan cerita pada satu malam di atas bus, oleh kerana tak tahan terasa hubungan kami makin lama makin regang, aku memberanikan diri bertanya.. tp jawanpannya sungguh hampa.. die tak dapat cintakan aku sepenuh hati… kecewa menggamit hati, masa 4 tahun bersama semuanya sia-sia… alasan yg langsung tak masuk dek akal..apa maknanya cinta dan sayang sebelum ni? Kenapa tak berterus terang masa 4 tahun yg lepas?


Ape yg logik di akal, dia mungkin dah ada pengganti.. Sakit? Perit? Kosong?.... namun aku redha dengan takdir ini.. aku yakin pasti ader hikmah di sebalik kejadian… Aper guna aku pk kan dier, sdgkan dier bahagia tanpa aku..


"Ya Tuhan, seandainya telah ENGKAU takdirkan dia bukan milikku, bawalah dia jauh dari pandanganku, luputkanlah dia dari pandanganku...pasrahkanlah aku dengan takdirmu, gantikanlah yg telah hilang, tumbuhkanlah yg telah patah"


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...